معرفی شهرک ساحلی امیردشت

0
2165


معرفی شهرک امیردشت کلارآباد

 

شهرک امیردشت (خرید ویلا در شهرک امیردشت) یکی از زیباترین و معروف ترین شهرک های استان مازندران است که از امکانات کامل تفریحی و ورزشی از جمله پلاژ خصوصی و راه پارک جنگلی برخوردار است و بسیار مورد توجه افراد مشهور سیاسی، هنری، ورزشی و … قرار دارد.

شهرک امیر دشت در سال ۱۳۵۱ به همت شادروان علی اصغر توکلیان  با طراحی زیبا و مدرن در شهر کلارآباد در ۱۷ کیلومتری غرب چالوس و ۳ کیلومتری غرب طرح نمک آبرود در محیطی بسیار زیبا در حاشیه جنگل و سواحل دریای خزر با هوایی مفرح و دلپذیر تاسیس گردید، که پس از گذشت ۴۵ سال از قدمت آن هنوز هم بعنوان زیباترین و پرجاذبه ترین شهرک استان و حتی کشور بشمار می‌آید.

ساخت و چیدمان بناها براساس استانداردهای مهندسی و ضوابط و مقررات شهرک در ارتفاع و با رعایت سطح اشغال احداث گردیده است.
شهرک دارای ۵۷۷ قطعه زمین سند دار که مساحت کل قطعات ۸۶۷٫۶۸۳ مترمربع و متراژ هر قطعه از ۸۰۰ تا ۲٫۶۰۰ مترمربع می باشد. از ۵۷۷ قطعه تعداد ۴۳۵ قطعه در حال حاضر دارای ویلا، که هریک از این بنا‌ها علاوه بر طراحی نقشه‌های مطلوب دارای نماکاری‌های زیبا و دیدنی و جذاب می‌باشد .

شهرک دارای شبکه اختصاصی آب، گاز شهری، برق، تلفن و از همه مهمتر راه دسترسی از طریق زیرگذر به پلاژ اختصاصی با امکانات ساحلی ایده آل در فضایی بمساحت حدودا ۱۰٫۰۰۰ مترمربع شرایط استفاده ساکنین شهرک را از آب دریای خزر ممکن ساخته است.

از امکانات تفریحی شهرک میتوان دایر بودن زمین ورزشی تنیس، بسکتبال،الیبال و زمین بازی بچه‌ها و همچنین وجود سه پارک طبیعی «جنگی» بمساحت ۷۳٫۲۷۲ مترمربع که دارای راه جنگلی و جاده سلامت به طول ۲ کیلومتر برای ساکنین برشمرد.

کلیه امور مربوط به خدمات شهری وحفاظتی شهرک توسط مدیریت و حدود ۶۰ نفر از زبده ترین پرسنل که دارای تجربه چندین ساله می‌باشند انجام می پذیرد.

 

نقشه قطعات شهرک امیردشت

 

قطعه بندی شهرک امیردشت

تعداد قطعات ۵۷۷ قطعه
مساحت کل قطعات ۸۶۷٫۶۸۳ مترمربع
تفکیک شده به قطعات با متراژ‌های مختلف از ۸۰۰ تا ۲٫۶۰۰ مترمربع
هر قطعه دارای سند جداگانه مختص به خود می‌باشد
دارای مجوز ساخت با رعایت ضوابط مصوب شهرک امیردشت
شبکه اختصاصی آب، گاز شهری، برق، تلفن
دارای پلاژ اختصاصی و امکانات ساحلی
انجام خدمات شهری توسط مدیریت و پرسنل شهرک
هر یک از قطعات دارای چشم انداز زیبا و بی‌نظیر
امکانات ورزشی اعم از زمین تنیس، بسکتبال، والیبال و زمین بازی بچه‌ها
سه پارک طبیعی جنگلی بمساحت ۷۳٫۲۷۲ مترمربع
راه جنگلی و جاده سلامت به طول ۲ کیلومتر

گالری تصاویر شهرک امیردشت

 

« از 11 »

 

ورودی شهرک با یک خیابان اصلی شروع می شود که در دو طرف این خیابان نیز ویلاهایی ساخته شده است و همچنین مسیر دسترسی زیر زمینی به ساحل امیردشت نیز از ابتدای ورود خیابان اصلی می باشد.
این خیابان با رسیدن به میدان اصلی شهرک به دو خیابان که دارای تقسیم بندی های زوج و فرد است، تقسیم می شود. در مرکز این دو خیابان فضای سبز و امکانات ورزشی شهرک امیردشت قرار دارد که ساکنین هر دو خیابان بخاطر مرکزیت فضای سبز شهرک میتوانند به راحتی از امکانات آن استفاده کنند.

از ۵۷۷ قطعه تعداد ۳۷۹ قطعه در حال حاضر دارای ویلا ، که هریک از این بنا ها علاوه بر طراحی نقشه های مطلوب دارای نما کاری های زیبا و دیدنی و جذاب می باشد .
از جمله امکانات ورزشی شهرک امیردشت، جاده تندرستی و زمین تنیس آن می باشد. قرار گرفتن این فضاهای ورزشی در  میان جنگل بکر، سرسبز و جوی آب، محیطی دلنشین برای ساکنین امیردشت فراهم کرده است. با ورود به فصل زیبای پاییز می توانیم درختان و گلهایی با رنگ های شاد پاییزی را در امیردشت مشاهده کنیم.

شهرک امیردشت کجاست ؟

 

شهرک امیردشت در شهر کلارآباد در هفده کیلومتری غرب چالوس و سه کیلومتری غرب طرح (شهرک) نمک آبرود در محیطی بسیار زیبا در حاشیه جنگل !! و سواحل دریای خزر با هوایی مفرح و دلپذیر تاسیس گردید و پس از گذشت سالها، هنوز هم به عنوان زیباترین و پرجاذبه ترین شهرک استان و حتی کشور به شمار می رود.

شهرک امیردشت دارای شبکه اختصاصی آب، گاز شهری، برق، تلفن و از همه مهمتر راه دسترسی از طریق زیرگذر به پلاژ اختصاصی با امکانات ساحلی ایده آل در فضایی به مساحت حدودا نه هزار مترمربع، شرایط استفاده ساکنین شهرک را از آب دریای خزر ممکن ساخته است.

از امکانات تفریحی شهرک میتوان زمین ورزشی تنیس، بسکتبال، والیبال و زمین بازی بچه ها و همچنین وجود سه پارک  جنگلی، راه جنگلی و جاده سلامت به طول دو کیلومتر برای ساکنین برشمرد.

قیمت زمین و ویلا در شهرک امیردشت

در شهرک امیردشت معمولا زمین خاص و قابل فروشی وجود ندارد ولی گاها برخی مالکا ممکن است قصد فروش ویلا خود را داشته باشند که البته قیمت ویلا و زمین در شهرک امیردشت بسیار بالاست و در حال حاضر قیمت زمین بالای متری 20 ملیون تومان می باشد.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA