فروش ویلا باکمترین قیمت / فروش ویلا با ارزان ترین قیمت در شمال

0
509


افراد زیادی هستند که تمایل دارند در شمال خانه دوم یا یک ویلا داشته باشند تا در اوقات فراغت به شمال سفر کرده و ضمن استفاده از طبیعت و جنگل و دریا در ویلای شخصی خود استراحت نمایند. این شوق زیاد برای داشتن ویلا باعث شده امروزه همه خانواده ها با هر بودجه ای دنبال خرید ویلا در شمال باشند . و از آنجایی که توان اقتصادی بخش اعظم خانوار های ایرانی در حد متوسط قرار دارد . درخواست برای خرید ویلا با کمترین قیمت و بسیار زیاد باشد.

ارزان ترین ویلا در شمال چه قیمتی دارد ؟

قیمت خرید ویلا در شمال وابسته به دو فاکتور قیمت زمین و قیمت تمام شده ساخت است. قیمت زمین وابسته به منطقه از نظر رشد و برند بودن نزدیک بودن به شهر ها و جاده های اصلی بافت منطقه . تهرانی نشین بودن یا روستایی و سنتی بودن منطقه می باشد. می توان گفت یک زمین داخل بافت که قابلیت ساخت داشته باشد کمتر از 800 هزار تومان نخواهد بود . و یک قطعه 300 متری از این زمین 240 ملیون تومان قیمت دارد.

هزینه ساخت یک واحد ویلا بسیار معمولی با مصالح معمولی از متری 2 ملیون (در خوش بینانه ترین حالت) کمتر نخواهد بود که با احتساب یک واحد 90 متری باید 180 ملیون هزینه شود.

هزینه های جانبی و سود فروشنده و کمیسیون و … هم به این مبالغ بیافزایم برای خرید یک ویلا بسیار معمولی باید در شمال 500 ملیون تومان هزینه کنید. که البته این ویلا احتمالا اولین و آخرین مالکش خود خریدار می باشد. چون زمین آن در یک جای بسیار معمولی خواهد بود و بنای احداثی آن کم کیفیت .

این ویلا های ارزان بیشتر در منطقه نور یافت می شوند بنابراین اگر تحت هر شرایطی قصد خرید ویلای ارزان / ویلا با کمترین قیمت یا ویلا با ارزان ترین قیمت در شمال را دارید بر روی لینک خرید ویلای ارزان کلیک نمایید. همچنین می تونید از فایل های ویلا در نور و ویلا در رویان نیز بازدید کنید.

قیمت خرید یک ویلای متوسط در شمال چه قدر است ؟

از ویلاهای خیلی ارزان در شمال که بگذریم شاید بخواهید بدانید برای خرید یک ویلای بهتر چه قدر باید بودجه کنار بگذارید. برای یک ویلای نسبتا مناسب باید حداقل 700 تا 800 ملیون به بالا اختصاص دهید. البته با این بودجه هم باید بسیار بگردید تا بتوانید ویلا یا یک خانه نقلی یا کلنگی در شمال پیدا کنید. قیمت زمین و ملک از سال 1396 به طور بی سابقه ای در پی کاهش ارزش پول ملی رشد خود را آغاز کرده و تا زمان نگارش این متن یعنی 30 ام خرداد 1399 به اعداد بیسابقه ای رسیده است. در طی این مدت یعنی 2 سال در بسیاری از مناطق قیمت ملک تا 10 الی 12 برابر و حتی بیشتر رسیده است. بنابراین برای یک ویلا یا خانه کلنگی متوسط 1 ملیارد تومان حداقل بودجه ای است که باید اختصاص دهید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA