فرماندار تنکابن : لزوم برخورد با دهیاران متخلفی که اقدام به خرید و فروش املاک و ساخت و ساز می کنند.

0
364


فرماندار ویژه تنکابن گفت : برخی دهیاران برای کسب منافع بیشتر برای خود ، عامل شتاب گرفتن ساخت و سازها در روستاهای این شهرستان شده اند و باید بخشداران با آنها برخورد کنند.

ایران اکازیون ؛ سید امیر حسینی جو در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود: ساخت و سازهای بی رویه و شتابان زده در برخی از روستاها بسیار نگران کننده شده به طوری که هم اکنون نما و منظر بسیاری از روستاها با ویلاسازی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه برخی دهیاران با راه اندازی واحد مشاور املاک در روستاها به خرید و فروش زمین مشغول هستند، اظهار داشت: باید ویلاسازی ها متوقف شود و به جای آن، ساخت هتل و هتل آپارتمان در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر رونق در حوزه گردشگری و اسکان مسافران و گردشگران شاهد ازبین رفتن زمین‌های کشاورزی در منطقه نخواهیم بود.

حسینی جو در ادامه این جلسه بر ضرورت ارتقا سطح توانایی‌های شهرستان تاکید کرد و گفت: باید با افرادی که قانون را در مسیر منافع شخصی خود استفاده می‌کنند برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید منتظر معجزه از خارج از شهرستان باشند، گفت: خط قرمز نحوه خدمت مسئولان به مردم است و اگر مدیری از اختیار لازم برخوردار نبود اعلام نماید تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار ویژه تنکابن تاکید کرد: ردم به دلیل عملکرد ضعیف برخی مدیران شهرستانی در حوزه اجرایی احساس می‌کنند که برای رفع مشکلاتشان به مسئولان استانی یا کشوری مراجعه کنند و همین مسئله باعث شده که در ملاقات عمومی‌ها شاهد حضور حداکثری آنها باشیم.

وی جابه جایی مدیران دستگاه‌ها را امری طبیعی و واجب دانست و افزود: متأسفانه با فرهنگ نادری در این زمینه مواجه هستیم که برای جلوگیری از انتقال مدیران همه افراد را بسیج می‌کنند تا این اتفاق نیفتد.

وی یادآور شد: استاندار مازندران نگاه شرقی یا غربی ندارد و به دنبال همگرایی است و باید از ظرفیت استانداری استفاده کنیم.

منبع خبر

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA