اعتبار ۸۵ میلیاردی برای پسماند مازندران

0
377


به گزارش ایران اکازیون احمد حسین زادگان با تاکید بر پیگیری ویژه زراعت چوب گفت: با توجه به آغاز فعالیت دوباره صنایع سلولزی در مازندران، زراعت چوب و درختکاری می‌بایستی همزمان با آن شده تا منابع طبیعی آسیب نبیند.
استاندار مازندران با بیان اینکه از ۱۱۴ میلیاردتومان اعتبار در نظر گرفته شده برای پسماند استان، تاکنون ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن اختصاص یافته است افزود: ۱۵ میلیارد تومان نیز به کارخانه زباله سوز شهرستان نوشهر اختصاص یافته که در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید. ‎

توسعه مازندران در نگاه استاندار مازندران :

حسین زادگان با اشاره به آزادسازی ۸۵ درصد از سواحل مازندران تاکنون، طرح‌های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی سال آینده استان را در حال حاضر ۲۰ مورد اعلام و تصریح کرد: زهکشی اراضی زراعی، نوغان داری، توسعه زراعت چوب و توسعه فضای سبز، پرورش ماهیان خاویاری، ایجاد و توسعه اقامت‌های بوم گردی، توسعه اکوسیستم، نوآوری و فناوری و نیز توسعه دهکده اقتصاد مقاومتی از جمله این طرح‌ها محسوب می‌شود.

استاندار مازندران، همچنین مدیریت ارتقا کیفی مرکبات و سورتینگ ها، ایجاد زیر ساخت کشتی‌های تفریحی، توسعه گردشگری، دوخطه کردن راه آهن ساری – قائم شهر و حل گره‌های ترافیکی استان را از جمله طرح‌های ویژه قابل پیگیری در سال آینده برشمرد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه طرح‌ها باید توسعه محور، پیشران و محرک باشد گفت: مدیران و فرمانداران، پیشنهاد‌های خود در باره طرح‌های اقتصاد مقاومتی سال آینده را مکتوب اعلام کنند تا در جلسه جداگانه‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA