همه چیز درباره خرید ویلا در کلارآباد

0
538


خرید ویلا در شمال

امروزه بسیاری از افراد به دلایل اقتصادی اجتماعی و سیاسی و … برای خرید ویلا در شمال اقدام می کنند. با توجه به وسعت زیاد سه استان شمالی گیلان – مازندران – گلستان خرید ویلا در شمال شاید در ظاهر امری ساده ای باشد . اما حقیقت اینطور نیست. بیش از 80 درصد زمین ها و ویلا هایی که در شمال برای فروش عرضه می شوند در دراز مدت ارزش نخواهند داشت . ویلاهای ارزشمند فقط 20 تا 30 درصد ویلاها می باشند . انتخاب یک شهر منطقه مناسب برای خرید ویلا اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

با توجه به تخریب های بسیار زیاد و انجام ساخت های غیرقانونی در خارج از بافت و حتی در مناطق منابع طبیعی بهرحال ذولت ها چاره ای جز مداخله نخواهند داشت و آنجاست که املاک ارزشمند تمایز خود را نشان خواهند داد. بنابراین خرید ویلا در شمال نیازمند مشاوره و البته بودجه مناسبی خواهد داشت.

معرفی شهر کلارآباد

کلارآباد یکی از شهرهای مهم و بروز ساحلی در غرب مازندران می باشد که در فاصله 18 کیلومتری شهرچالوس (ازادراه تهران – شمال) قرار دارد و یکی از بهترین مناطق ساحلی و جنگلی می باشد . از امتیازات ویژه شهر کلارآباد نزدیکی به آزاد راه تهران – شمال ، وجود تله کابین منحصر بفرد نمک ابرود ، داشتن ساحل و جنگل به فاصله نزدیک ، دسترسی به فرودگاه نوشهر ، وجود مراکز خرید مدرن می باشد. این منطقه توامان زیبایی و امکان راحتی زندگی را با هم دارد.

مناطق کلارآباد برای خرید ویلا

از مناطق ویژه کلارآباد برای خرید ویلا می توان به : شهرک نمک ابرود ، شهرک دریانوردان ، میانکی ، یالبندان ،  خوشامیان ، شهرک امیردشت ، الغدیر ، الهیه ، کلارآباد بالا ، چارز ، جیسا ، اسپیرود و جاده صدا و سیما اشاره کرد.

خرید ویلا در کلاراباد

برای خرید ویلا کلارآباد می توانید با گروه ملکی ایران اکازیون تماس بگیرید و یا صفحه “خرید ویلا کلاراباد” سایت ما را مشاهده نمایید.

قیمت خرید ویلا در کلارآباد

قیمت خرید ویلا در کلارآباد به منطقه و کیفیت ویلا و موقعیت زمین وابسته می باشد. با در نظر گرفتن این عوامل در حال حاضر در تاریخ 10 تیر 1399 قیمت ویلا های نوساز کمتر از عدد 2 ملیارد نخواهد بود و برای ویلاهای قدیمی تر نیز عدد 1.5 ملیارد را باید در نظر گرفت.

فروش ویلا در کلارآباد / ویلا های فروشی در کلاراباد

در صورتی که قصد خرید ویلا در کلاراباد را دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا ملک شما را در سامانه و وب سایت ایران اکازیون فایل نماییم و بر روی فروش ویلا شما اقدام کنیم.

خرید ویلا در شهرک امیردشت کلارآباد

شهرک امیردشت یکی از شهرک های بسیار قدیمی و بنام در شمال کشور می باشد که به دلیل برند شدن و البته زیرساخت موجود ارزش و قیمت بالایی دارد و خرید ویلا در این شهرک مستلزم بودجه های بسیار زیاد می باشد . همچنین فایل های زیادی در این شهرک برای خری ویلا موجود نیست . اگر قصد خرید ویلا در شهرک امیردشت دارید و حداقل 30 – 40 ملیارد بودجه برای این خرید در نظر گرفته اید با ما تماس بگیرید.

ارزش خرید ویلا در کلارآباد

سوالی که شاید برای خیلی از افراد مطرح شود این است که آیا خرید ویلاکلاراباد ارزش ذاتی دارد ؟ جواب مسلما بله است. این منطقه سالیان سال است که از وضعیت کشاورزی و باغداری جدا شده و در حال تبدیل به یکی از مناطق تهرانی نشین شمال است. زیرا دسترسی این منطقه تا تهران کمتر از 3 – 4 ساعت می باشد. رسیدن به ساحل دریا و کوه و مناطق شهری ظرف 3 – 4 ساعت طرفدران زیادی دارد. که همین امر موجب افزایش 3 تا 5 برابری قیمت در 1 – 2 سال اخیر شده است.

ریسک خرید ویلا در کلارآباد

ریسک خرید ویلا در کلاراباد بسیار پایین است . اغلب زمین ها سند دارند و حتی زمین های بدون سند دارای بنچاق و ریشه اصلاحات ارضی می باشد . زمین های علوی و بنیادی و اوقافی و منابع طبیعی در این مناطق اگرچه وجود دارند ولی دارای شناسنامه هستند و کمی تحقیق قابل کشف می باشد. فروش یک ملک به چند نفر در این منطقه بسیار کم می باشد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA