اطلاعیه مهم برق منطقه‌ای فارس

0
208



ایسنا/فارس شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره به پیش بینی افزایش دما، از هم استانی‌ها درخواست کرد که در مدیریت مصرف برق همکاری بیشتری داشته باشند.

شرکت برق منطقه‌ای فارس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش دما در اغلب نقاط کشور و اجرای تعمیرات نیروگاه بوشهر، خواستار همکاری بیشتر مردم در مدیریت مصرف انرژی با هدف ایجاد امکان تامین برق مورد نیاز شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیش بینی افزایش دما در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا پایان هفته جاری، همچنین محدودیت های ایجاد شده در بخش تولید، به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، از عموم هموطنان عزیز درخواست می کنیم به منظور کمک به تامین برق و جلوگیری از بروز خاموشی، به ویژه  در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت های ۱۲ تا ۱۸ اقدام کنند.

در این اطلاعیه، راهکارهایی برای مدیریت مصرف ذکر و از شهروندان درخواست شده است، با به کارگیری این توصیه‌ها، در مدیریت مصرف برق خصوصا طی ساعت‌های ۱۲ ظهر تا ۱۸ بعدازظهر، همراهی و مشارکت داشته باشند.

اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای فارس از مردم درخواست کرده است که درجه برودت سیستم سرمایشی قابل تنظیم را روی ۲۵ درجه قرار دهند و از قراردادن کلید کولر آبی، بر روی دور تند، خودداری کنند.

استفاده از نور طبیعی روز با هدف خاموش کردن لامپ‌های اضافه و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی نظیر اتو، بخارشو، لباسشویی، ظرفشویی و …. در ساعات گرم روز، از دیگر توصیه‌های اکید برای روزهای پیش رو، است.

انتهای پیام

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA