آموزش ثبت آگهی ملک در وب سایت ایران اکازیون

0
524


ثبت آگهی در ایران اکازیون براحتی امکان پذیر است و پیچیدگی خاصی ندارد ، اما با این وجود بنا به درخواست کاربران آموزشی در این زمینه فراهم نمودیم تا به صورت تصویری با نحوه ثبت آگهی در وب سایت ایران اکازیون آشنا شوید و به راحتی بتوانید آگهی های خود را ثبت نمایید.

با توجه به اینکه بیش از 80 درصد کاربران ایران اکازیون از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، تصاویر تهیه شده در این آموزش  منطبق بر تلفن های همراه هوشمند می باشد.

مراحل ثبت آگهی در سایت ایران اکازیون:

گام اول: برای ثبت آگهی، وارد سایت ایران اکازیون به آدرس https://iranoccasion.com شوید.

گام دوم: کلیک بر روی گزینه ثبت آگهی، برای این منظور می توانید از منوی بالا گزینه “سپردن ملک” را انتخاب کنید. برای این منظور بر روی آیکونی که در تصویر زیر مشخص شده استفاده نمایید.

همچنین در صورتی که به پایین صفحه مقداری حرکت کنید(اسکرول) گزینه “+ ثبت رایگان ملک” در گوشه کادر نمایان میشود که با کلیک بر روی آن نیز می توانید وارد بخش ثبت آگهی شوید.

صفحه ثبت آگهی را در تصویر زیر مشاهده می کنید :

در ادامه به شرح توضیحات فیلد های این بخش می پردازیم :

1. عنوان آگهی: در این قسمت عنوان آگهی خود را وارد کنید حتی المقدور کوتاه و با ذکر جزییات
2. هویت آگهی دهنده: در این قسمت مشخص کنید که این آگهی را به عنوان مشاور املاک ثبت می کنید یا شخص. (مالک)
3. نوع ملک: در این قسمت نوع ملکی که قصد آگهی کردن آن را دارید مشخص کنید. (زمین – ویلا – خانه – آپارتمان و …)
4. شهر: در این قسمت شهری که فایل شما در آن قرار دارد را مشخص کنید.در صورتی که محل قرارگیری ملک شما دارای شهرداری باشد ، ملک شما زیر مجموعه این شهر می باشد.

5. منطقه: در این قسمت منطقه را مشخص کنید. منطقه می تواند نام خیابان ، نام بخش یا روستا باشد. توجه کنید در ضمن وارد کردن این قسمت بدون ذکر نام خیابان یا روستا در ابتدای نام آن باشد. به طور مثال اگر نام روستای محل قرار گیری ملک “روستای حسن سرا” باشد ، در قسمت منطقه فقط عبارت “حسن سرا” ثبت شود.

6. موضوع : در این قسمت چگونگی فروش ملک خود را مشخص کنید ، حالت های “فروش” ، “معاوضه” ، “تهاتر” و “مشارکت” از گزینه های قابل انتخاب می باشند.

7. موارد دیگر: گزینه های دیگر همگی ساده بوده و نیاز به توضیح خاصی ندارند.

9. کد ملک در دفتر املاک : اگر شما مشاور املاک هستید و فایلی که در حال ثبت آن می باشید، کد منحصر به فردی در دفتر املاک شما دارد که می خواهید بازدیدکنندگان آن را در زمان تماس به شما اعلام کنند ، این کد را در این قسمت درج نمایید.

10. انتخاب موقعیت ملک : این قسمت نیاز به توضیح خاصی ندارد ، اما اگر ملک شما در یکی از انتخاب های این قسمت قرار می گیرد، حتما آن را درج کنید.

11. ثبت تصاویر : درج تصویر الزامی نیست ، اما اکیدا توصیه میشود به درج تصاویر توجه نمایید و تا حد امکان تصاویری از ملک خود درج نمایید.

12. انتخاب پلان آگهی : آگهی ها به طور همیشگی رایگان درج می شود، اما اگر می خواهید آگهی های ملک شما در قسمت ویژه نمایش داده شود می توانید با خرید پلان آگهی ویژه ، آگهی خود را ویژه نمایید.

اتمام درج آگهی : بعد از درج آگهی ، اگهی شما جهت تایید به بخش بازبینی منتقل میشود و باید منتظر باشید تا آگهی شما تایید شود ، بعد از تایید آگهی ، آگهی شما در سایت نمایش داده خواهد شد. و همچنین می توانید آن را ویرایش نمایید.

در صورتی که آگهی شما با موفقیت ثبت شد ، یک پیامک دریافت خواهید نمود ، همچنین بعد از تایید آگهی هم یک پیامک دیگر دریافت خواهید کرد.

نمونه پیامک تایید آگهی
نمونه پیامک تایید آگهی

چگونه آگهی خود را ویرایش نمایید ؟

ممکن است به هر دلیلی بخواهید آگهی خود را ویرایش نمایید ، نکته اول در مورد ویرایش آکهی این است که تا زمان تایید نشدن آگهی امکان ویرایش آن وجود ندارد. اما بعد از تایید شدن آکهی می توانید آن را ویرایش کنید.

1. برای این منظور از منوی بالای صفحه ، به قسمت “املاک من” بروید.
2. در این قسمت مرحله به مرحله شماره تلفن همراه و رمز عبود خود را وارد نمایید تا وارد ناحیه کاربری شوید. (اکر رمز عبور ندارید برای شما ارسال خواهد شد.)
3. بعد از ورود به ناحیه کاربری به قسمت “آگهی های من” بروید. در این قسمت آگهی های خود را مشاهده می کنید.
4. با انتخاب قسمت (ویرایش آگهی) می توانید آگهی خود را ویرایش نمایید.
5. بعد از اتمام ویرایش ، آگهی شما می بایست توسط تیم بازبینی تایید شود.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA