خرید زمین تا 250 ملیون در شمال غرب مازندران

0
445


با کاهش ارزش پول ملی در اوایل سال 99 و همچنین راه اندازی فاز دوم آزاد راه تهران شمال و کاهش یک ساعته مسیر تردد از تهران به شمال و همچنین تلاش برای ایجاد منطقه آزاد تجاری در نوشهر و برخی دیگر از دلایل باعث شده است تقاضا برای خرید زمین و ویلا و ملک در شمال با افزایش چشمگیری همراه شود به طوری که حتی با شیوع کرونا نیز این تقاضای خرید نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش یافته است . به همین دلیل تعداد زیادی از خریداران را می بینیم که حتی با سرمایه های بسیار کم و در حد 200 تا 250 ملیون نیز در پی خرید زمین در شمال هستند.

 

در این خصوص به استحضار خریداران گرامی می رسانیم :

بودجه تا 250 ملیون تومان برای خرید زمین در شمال (غرب مازندران) در دسته بندی زمین های بسیار ارزان قیمت و یا با متراژ های بسیار کوچک و گاها خارج بافت قرار می گیرد. بنابراین :

اولا در حوزه غرب مازندران یعنی از نوشهر تا رامسر فایل های ملکی با این ارقام بسیار ناچیز و کم می باشد. (تا 250 ملیون تومان)
دوما این گونه فایل ها به سرعت به فروش می رسند و حتی در مواردی بنگاه های املاک محلی این قطعات را خریداری کرده و با افزایش قیمت مجدد به فروش می رسانند.

سوما این گونه فایل ها خاص و ویژه نیستند و گاها ممکن است شرایط معمولی داشته باشند و حتی دلچسب خریدار نباشند. اما با توجه به داغ بودن بازار و افزایش قیمت در صورتی که قصد خرید جدی زمین با این بودجه را دارید حتما سریعا اقدام نمایید.

ما در اینجا فایل های خرید زمین تا 250 ملیون در شمال و غرب مازندران را لیست کرده ایم. برای یافتن فایل های بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه نموده و با استفاده از گزینه جستجو نسبت به مشاهده موارد بیشتر اقدام نمایید.

 

 

200 متر زمین در رویان جاده آب پری منطقه زیبای لزیر | 200 ملیون تومان

236 متر زمین در رضامحله رامسر | 176 ملیون تومان

200 متر زمین جهت ساخت ویلا در چمستان | 240 ملیون تومان

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA