لذت ِکشف، با بیل نای + ویدئو

0
187




من و تو، یعنی ما حداقل یکی از راههایی هستیم، که جهان هستى خودش، خودش رو مى شناسه.

– بیل نای –

این وﻳﺪﻳﻮﻱ سمفونی علم مربوط به ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺑﻴﻞ ﻧﺎﻱ ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻇﺮۀ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﭘﻴﺶ ﺑﺎ ﻛﻦ ﻫﺎﻡ میباشد. در زیر می توانید گوشه ای سخنان بیل نای را به همراه ویدئوی ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺯﻳﺒﺎ را ببینید.

« همیشه این سوال وجود داره که همه ى ما رو آزار میده از زمانیکه براى اولین بار قادر به فکر کردن میشیم و اون سوال اینه که ” ما از کجا اومدیم !؟ ” این سوال خیلى جالب و گیراست، که ما علم نجوم رو اختراع کردیم و این قوانین طبیعى رو کشف کردیم ، که بتونیم بیشتر در مورد مبدا مون یاد بگیریم که از کجا اومدیم، این چیزیه که باعث حرکت ماست، این چیزیه که ما مى خوایم بدونیم، بیایید بنگریم، بیایید دائما جستجو کنیم.

ما اومدیم که باشیم چون جهان هستى وجود داره، ما به حرکت در اومدیم که پیگیر این باشیم که بفهمیم ما از کجا اومدیم ” لذتِ کشف کردن ” این چیزیه که مارو به حرکت در میاره و این سوالات در عمق وجود ماست که ما از کجا اومدیم؟ قبل از بیگ بنگ چه چیزى بوده؟اینا براى ما خارق العاده و دلربا و جذابه ،این چیزیه که باعث میشه هر روز پاشیم و بریم سرکار ما،  اینا هر روز من رو پر از لذتِ کشف کردن مى کنه، کشفِ چیزایى که تا قبل از این ندیده بودم، که بدونم که ما مى تونیم بدنبال این جواب ها باشیم که ما از کجا اومدیم !؟ »

Mohammad mc

مطالعه بیشتر در: universetoday

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA