راهنمای خرید ویلا در رامسر , چطور در رامسر ویلا بخریم ؟

0
858


رامسر آخرین شهر در در محدوده استان مازندران و در غربی ترین نقطه مازندران قرار دارد. فاصله شهر رامسر تا تهران ۲۷۷ کلیومتر می باشد و زمان سفر در حالت عادی و بدون ترافیک حدودا ۵ ساعت بوده و در زمان ایام تعطیل عید ممکن است در اوج شلوغی تا ۱۲ ساعت نیز به طول می انجامد. اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.

شهر رامسر قبل از انقلاب به عنوان یک شهر توریستی بناگذاری شده بود و یکی از تفرجگاه های محمدرضا پهلوی درنظر گرفته شده بود. این منطقه به دلیل نزدیکی بسیار زیاد کوه و دریا یکی از مناطق بسیار پربارش کشور می باشد و تداخل ساحل و ارتفاعات زیبای البرز مرکزی این منطقه را از دیرباز به یکی از مناطق و مقاصد مهم توریستی و گردشگری بدل نموده است.

مقاصد گردشگری و خاص رامسر نظیر تله کابین رامسر , آب گرم رامسر , پارک های جنگلی رامسر و سواحل زیبای رامسر این منطقه را به یکی از مقاصد گردشگران خارج از کشور علی الخصوص گرشگران کشور های عرب زبان بدل نموده است. با توجه به این نکته نباید انتظار داشته باشید که خرید ویلا در مناطق پرتردد و خاص رامسر با بودجه کم میسر شود.

اگر به شهر رامسر گذر کرده باشید در ارتفاعات مناطقی از رامسر برج های بزرگی را خواهید دید که توسط سرمایه گذاران بنام در این منطقه ساخته و سرمایه گذاری شده است.

از مناطق پرطرفدار برای خرید ویلا در رامسر را می توان رمک , چهارصددستگاه , کتالم و سادات شهر , اربه کله را نام برد.

برای خرید ویلا در رامسر اولین مرحله این است که توجه کنید در ایام تعطیلات رسمی نظیر ایم عید و تعطیلات چند روزه این رسیدن به این منطقه بسیار سخت است زیرا شهرهای شمالی با معضل ترافیک در این ایام روبرو هستند و ممکن است از چالوس تا رامسر تا چندین ساعت در ترافیک باشید. بنابراین باید زمان سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید با این مشکل کنار بیایید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CAPTCHA